Oplever du også "Falske kommentarer" på dine Facebook konkurrencer? Her er din step-by-step guide til at sikre troværdigheden på dine Facebook opslag.
Læs mere her
Der har været megen snak ifht. om Google Analytics vil blive lovlig igen. EU Kommisionen har godkendt en aftale, som sikrer et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau af personfølsomme oplysninger mellem EU og USA. Men er det godt nok?
Læs mere her
Det nye Google Analytics 4 (GA4) er en game changer. Det er den nyeste generation af Googles trackingværktøj, der giver dig en unik mulighed for, at få en dybere indsigt i din målgruppes adfærd.
Læs hvorfor her
Vi guider dig til at optimere din sikkerhed online.
Læs mere her
Tøver din virksomhed med at kommunikere om de grønne indsatser, fordi du er bange for at blive anklaget for greenwashing?
Læs mere her
Forbrugerombudsmanden har udarbejdet en ny kvikguide til virksomheder om grøn markedsføring. Den hjælper dig til at overholde markedsføringsloven.
Læs blog
Mange virksomheder laver konkurrencer på Facebook hver eneste dag – uden at kende reglerne. Dét kan koste dyrt!
Kender du reglerne for, hvad du må og ikke må, når du på vegne af din virksomhed laver konkurrencer på sociale medier?
Læs med her
Hvad er det fedeste ved AI? Og hvad kan man bruge det til? Bliv klogere på hvad du kan bruge AI til i din hverdag, i marketing/tech branchen.
Bliv klogere på AI værktøjet
Når der skal laves content til dine digitale medier, så er det værd at have nedenstående 3 ting med i overvejelserne.
Læs mere her
Er du ligesom mange andre virksomheder begyndt at annoncere på Facebook? Så kan det være lidt svært at få et overblik over dine betalinger. Find dem nemt med denne guide.
Følg guiden her
Hvis du er en af de virksomheder, der klogt har kastet sig ud i universet af sociale medier, så har du sikkert oplevet, at det kan være svært at holde fokus på, hvad der er et godt opslag. Her får du en lille huskeliste med nogle af de former for opslag, der gavner dig.
Se de 8 typer her
Har du en virksomhedsside på Facebook, som du gerne vil adskille fra din private profil? Og vil du gerne begynde at oprette Facebook annoncer?
Så er du kommet til den rette guide.
Få din guide her
Et billede siger mere end 1000 ord, men en video viser det! Vi giver dig her fire typer af video, du kan gå i gang med at lave.
Se eksemplerne her
Har du svært ved at konkretisere din målgruppe? Dyk ned i arbejdet med personas, der giver dig overblik og vigtig viden om din målgruppe.
Læs mere om personas
Det er ikke længere nok at skabe godt video indhold på Facebook. I dag ser de fleste brugere videoer uden lyd og derfor skal du lave undertekster.
Læs mere
Bliver du væk i mængden, når folk søger efter dig på Google? Så skal du give dig i kast med Ads, der giver dig mulighed for at blive vist foran dine konkurrenter.
Læs mere
Arbejder du professionelt med Facebook? Så er det på tide at få installeret en Facebook-pixel, så chefen også kan se værdien af dit arbejde.
Læs mere om Facebook-pixlen
Det er en kunst at finde ud af, hvor og hvordan din virksomhed skal være til stede online og offline. Det er blevet nemmere og derfor sværere at nå ud til dine målgrupper.
Læs blog
En blog kan brande repræsentanter fra din virksomhed som eksperter. På en blog skal det ikke handle om at sælge, men om at vise autoritet på et ekspertområde.
Læs blogindlægget her
En shitstorm rammer nogle gange landet med orkanstyrke. Men du kan faktisk gøre noget for at forebygge en shitstorm mod din virksomhed. Vi giver dig råd med på vejen her.
Forebyg shitstorms her
Vi hører det tit – video er stort! Men hvordan gør man? Få et par tips her til, hvad du skal huske, når du skal i gang med at lave mobilvideoer.
Få gode tips her
Vi har haft fornøjelsen af at have Rebekka i erhvervspraktik her på bureauet. Læs hendes indlæg om, hvordan det har været at være hos Mercatus.
Læs blogindlæg
YouTube sidder på en kæmpe andel af alle videoer, der afspilles online. Som virksomhed er det et oplagt medie til markedsføring. Læs her, hvorfor du skal have en YouTube-kanal.
Bliv klogere på YouTube
SEO, hvad er det nu lige det er? Sidder du måske og tænker. Det skal skal jeg forklare dig og her får du også grunden til, at du skal i gang med det nu.
Bliv klogere på SEO
SEO betyder søgemaskineoptimering og er langt fra så kryptisk, som det lyder.
Læs blog
Vil du have dine historier i medierne, er pressemeddelelsen dit effektive våben. Få her syv gode råd til, hvordan du kan skrive den gode pressemeddelelse.
Læs blog
Vi bliver alle mødt af adskillige reklamer hver dag – både online og offline. Der er kamp om at blive set, lagt mærke til og ikke mindst give folk lyst til at reagere på reklamerne.
Læs mere om content marketing
Gamle opslag er nyttig viden til fremtidige opslag. Derfor skal du ikke slette opslag på Facebook – men opdatere dem.
Læs hvorfor her