YouTube sidder på en kæmpe andel af alle videoer, der afspilles online. Som virksomhed er det et oplagt medie til markedsføring. Læs et ultrakort indlæg om, hvorfor du skal have en YouTube-kanal.
Bliv klogere på YouTube
Vi vil skabe kommunikation der opfattes enkelt
Går du og overvejer, hvordan du kan skabe mere opmærksomhed om din virksomhedsside på Facebook? Så lav et videocover, der skaber bevægelse og storytelling.
Lær mere her
Vi hører det tit – video er stort! Men hvordan gør man? Få et par tips her til, hvad du skal huske, når du skal i gang med at lave mobilvideoer.
Få gode tips her
Det er ikke længere nok at skabe godt video indhold på Facebook. I dag ser de fleste brugere videoer uden lyd og derfor skal du lave undertekster.
Læs mere
Bliver du væk i mængden, når folk søger efter dig på Google? Så skal du give dig i kast med AdWords, der giver dig mulighed for at blive vist foran dine konkurrenter.
Læs mere
Har du svært ved at konkretisere din målgruppe? Dyk ned i arbejdet med personas, der giver dig overblik og vigtig viden om din målgruppe.
Læs mere om personas
Kunsten at engagere sine kunder er ikke altid nemt. Med content marketing kan du skabe værdi for dine kunder, så de bliver loyale over for dit brand og dine medarbejdere. Her får du nogle gode råd til, hvordan du kan bruge content marketing i din markedsføring.
Læs mere om content
Her får du kort en et overblik over, hvordan du kan gøre dine Facebook opslag mere effektive, så de kommer ud til flere følgere og skaber engagement i form af likes, kommentarer og delinger.
Lær mere om effektive opslag her
En blog kan brande repræsentanter fra din virksomhed som eksperter på deres fagområde. På en blog skal det ikke handle om at sælge, men om at vise autoritet på et ekspertområde, om at bidrage til viden og skabe værdi.
Læs blogindlægget her
Det kan være svært at følge med, når Facebook ofte laver ændringer eller nye funktioner. Derfor får du en oversigt over de vigtigste ting, du bør vide og være opmærksom på i 2017.
Læs mere her
Udviklingen inden for reklamebranchen har givet liv til en anderledes form for reklame, der hedder advertorials, som giver læseren værdi. Det er branding i form af storytelling.
Læs mere om advertorials her
Hvis du er en af de virksomheder, der klogt har kastet sig ud i universet af sociale medier, så har du sikkert oplevet, at det kan være svært at holde fokus på, hvad der er et godt opslag. Her får du en lille huskeliste med nogle af de former for opslag, der gavner dig.
Læs blog
Anser du dig selv som en professionel medarbejder eller leder og vil du gerne følge med i branchenyheder? Så skal du på LinkedIn og det kan kun gå for langsomt.
Læs guiden
SEO, hvad er det nu lige det er? Sidder du måske og tænker. Det skal skal jeg forklare dig og her får du også grunden til, at du skal i gang med det nu.
Bliv klogere på SEO
En succesfuld virksomhed kender værdien af netværk og ved at stærke relationer åbner døre. LinkedIn er den bedste sociale medieplatform til at hjælpe dig med at holde kontakt til dit netværk og med at skabe nye professionelle relationer.
Læs huskelisten
I blogindlægget får du 4 konkrete eksempler på, hvordan du kan bruge video i din markedsføring.
Læs mere om video
Der er mere en 3,2 milliarder email konti, 95% af alle forbrugere bruger email og 91% af dem tjekker mail en gang om dagen (kilde: socialmouths.com). Hvis det ikke lyder som en oplagt mulighed for at komme i kontakt med dine kunder og skabe salg, så har du ikke hørt efter i timen.
Bliv klogere på nyhedsbreve
Ved du, hvad en shitstorm er og hvordan du aktivt kan være med til at forebygge en shitstorm? I dette blogindlæg får du kort nogle gode råd og viden om, hvad du kan gøre for at undgå stormens susen.
Læs mere her
Du bliver sikkert overrasket, når du hører, at der er mere end 400 millioner daglige brugere af Instagram på verdensplan og alene i Danmark cirka 1,3 millioner.
Læs mere om Instagram
Instagram er, som sit moderselskab Facebook, ved at blive et “lidt af hvert” medie, forstået på den måde, at mulighederne og funktionerne er eksploderet.
Læs mere